Ahoj,

já jsem si zase všiml, že kromě [place=village] se to týká také
[place=town]. Ovšem, jako obvykle, celá věc je poněkud složitější.
Vezmu jako příklad své bydliště.

Uzel města [place=town]:
- https://www.openstreetmap.org/node/1599258376
- nemá atributy wikipedia a wikidata

Město je součástí relace Jistebnice:
- https://www.openstreetmap.org/relation/438752
- má atributy wikipedia a wikidata

Hranice této relace ale zahrnují i všechny osady, které spadají pod MěÚ
Jistebnice (Božejovice, Padařov, Makov, Vlásenice, atd.), z nichž mnohé
mají vlastní datovou položku ve Wikidata a vlastní stránku na Wikipedii.

Domnívám se, že v tomto případě jsou atributy wikipedia a wikidata
přiřazeny chybně a měly by být spíš u příslušné podoblasti:
- https://www.openstreetmap.org/relation/435758

Otázkou zůstává, zda se mají duplikovat i u příslušného uzlu města,
nebo ne, případně jestli se mají naopak u té relace smazat.

Každopádně by bylo dost obtížné takovéto případy upravit automaticky,
aniž by vznikl ještě větší zmatek.

Petr T