st 11. 3. 2020 v 22:21 odesílatel Jan Macura <macura...@gmail.com> napsal:

> No a to je právě to, na co narážím. Každý hledá pomoc, každý má svého času
> omezené množství, ale ten svůj raději investuje do (časově N-krát
> nákladnějšího) rozvoje vlastního projektu, než aby s někým spolupracoval.
> Na jednu stranu ty motivy samozřejmě chápu, na stranu druhou si nemohu
> nepostesknout, že takhle navždy bude jen 100 projektů ve věčných
> betaverzích...

Ahoj,

ono nekdy je to o tom, ze autor projektu o zadnou spolupraci nestoji
(photodb) a chce si to vyhradne delat po svem. Takze pak jina moznost, nez
zacit znovu moc neni.

A jeste by asi bylo dobre rict, ze stavajici osmap.cz je taky ZbyCZ
projekt, jeden z mnoha, takze za mne je osmapp.org ztrata casu, par tydnu
na tom bude jako kdykoliv predtim vysivat jak zbesily a pak to umre,
protoze ZbyCZ spadne do svoji pulrocni, rocni hibernace. osmap.cz jsme s
Marianem prevzali, protoze nam to prislo jako dobra vec, ktera nema pro CZ
OSM komunitu nahradu, ale rozhodne to nehodlam opakovat u kazdeho Zbyho
projektu. Srovnejte si s tim, jak dlouho kontinualne na freemap.sk dela
Martin Zdila....

Jak budu mit chvilku casu, tak ti Zby preposlu ten tvuj mail, ze te mam
zastavit, az zase budes vymyslet nejakou novou kravinu, kterou pak nechas
rozdelanou byt...

Bye tom.k