Ahoj,
nějaký čas přidávám zastávky. Původně jsem to považoval za přípravu na
integraci Boleslavska do PIDu. Ta se zatím nekonala. Ale vzhledem k tomu,
že se zastávkám nikdo systematicky nevěnuje (čti nikdo mi do toho nekecá),
tak v tom pokračuji. U všech je ref:PID z GTFS, takže pokud převládne
názor, že je třeba něco změnit, nebude to problém.
Jiná situace je u linek. Většinou jde o opravy. Z PIDu jsem jich přidal
minimum. Něco jsou editace plynoucí z editací něčeho jiného. Stačí někde
rozdělit a pojmenovat ulici, po které prochází 10 autobusových linek a jsem
naráz posledním editorem všech deseti linek (jejich relací).
Veřejné dopravě v Praze se asi nejvíc věnuje (věnoval?) itamas80.

Bylo by dobré mít v OSM všechny zastávky, což je reálné a dá se to vcelku
snadno udržovat. Co už je složitější jsou přestupní uzly.

Ještě složitější jsou linky. Dají se velmi snadno rozbít, třeba neopatrnou
editací něčeho jiného. Špatně se pracuje s variantami vedení linek,
opakovanými průjezdy jedním místem, další komplikace je nutnost mít
rozdělené cesty na odbočkách. Možná proto jsou neudržované, některé stále
jako public_transport:version=1. To, že jsou některé validní, nemusí
znamenat, že jsou úplné. Jiné jsou úplné, ale nejsou validní.
I když bych linky dělal poloautomaticky z GTFS, tak výsledek nebude
odpovídat vynaloženému úsilí.

 U tebe to může být jinak. Předpokládám, že víš do čeho jdeš a víš jak na
to.
Možná by nebyla od věci nějaká ukázka čeho chceš dosáhnout a v jaké kvalitě.
Počítáš s aktualizacemi?

Mirek

pá 13. 3. 2020 v 10:54 odesílatel Jozef Matejička <matejic...@gmail.com>