Ahoj,

jak to vypadá na rozcestnících? Je na nich ta trasa nějak zmíněna?

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ondřej Suchý <ondrej.su...@sudety.cz>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 30. 4. 2020 21:36:58
Předmět: [talk-cz] jak změnit barvu turistické trasy? (zní to triviálně, ale
není)
"
Ahoj všem,

edituji mapu relativně krátce. Teď bych rád provedl složitější změnu a
ocením supervizi někoho zkušenějšího:

   * V Českosaském Švýcarsku existuje 100km dlouhý přeshraniční trek Lesní
   cesta Labskými pískovci (web(https://www.ceskesvycarsko.cz/cs/forststeig)
   ). Operátorem nejspíš není KČT.
   * Existuje příslušná relace
   (https://www.openstreetmap.org/relation/8202967) otagovaná yellow:white:
   yellow_stripe.
   * Nově některé úseky nevedou po žluté, ale po jiných značkách (note
   (https://www.openstreetmap.org/note/1765748) + ověřeno v místě). Já bych
   to chtěl opravit.

Původní stav byl jednoduchý. Celý trek Lesní cesta (LC) byla nejspíš prostě
jedna dlouhá žlutá relace (jde o toto místo
(https://www.openstreetmap.org/#map=15/50.7969/14.0433&layers=N)):

Snímek obrazovky 2020-04-30 v 20.46.35.png

A takhle to tam teď vypadá ve skutečnosti:

Snímek obrazovky 2020-04-30 v 20.46.40.png

Zda uvažuju správně:

   * Zelenou relaci vytvořím nově. Žlutou a červenou taky. Střední část
   cesty (viz můj náčrtek) bude patřit do dvou relací: do zelené KČT a do
   LC.
   *
   * Mohu odebrat "yellow" z LC. (Jenže jsem v kolizi s tím, že na jiných
   místech, nejspíš v celém Sasku, žlutá zůstává.)
   * Tj. vypadá to, abych vyřešil tu Note (to byl můj původní záměr) a
   změnil jen místně žlutou na zelenou, tak bych měl celý trek projít,
   vytvořit kratší lokální relace s odpovídajícími barvami a z relace LC
   barvu odebrat. Je to tak?

Máte k tomu nějaký nápad či v tom vidíte potíž? Nebo jednodušší řešení? (Ať
je nějaké jednodušší řešení, prosím.)

Díky

  Ondra