Od: "Martin Ždila" <martin.zd...@freemap.sk>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 14.05.2020 10:18
Předmět: Re: [talk-cz] Role pro relace (nejen) naucnych stezek

osobne nevidim dvovod k tomu davat role. ak je tabula v relacii naucneho
chodnika, tak to uplne staci na vyjadrenie, ze tabula patri k nauc.
chodniku.rola sa v relacii pouziva, ak dany prvok moze v inej relacii znamenat
nieco ine a preto nan neviem dat priamo tag, kedze by bol konflikt. alebo ak by
tag na prvku nemal bez relacie zmysel.