Ahoj,

On Tue, 9 Jun 2020 at 14:21, majkaz <maj...@centrum.cz> wrote:

> Ještě na mě vyskakují dvě z letoška v Plzni.
>
> http://www.openstreetmap.org/way/756645261
>
> http://www.openstreetmap.org/way/12844778
>

> Tady je to podle mě blbě značené, podle tohohle článku
> <https://plzenoviny.cz/plzen-uzavre-sumavskou-a-goethovu-pro-osobni-dopravu/>
> není dočasná úprava, je tam prachsprostý zákaz pro vše mimo MHD. Může tu na
> to někdo místní kouknout?

Tyhle dvě jsou moje práce. Racio bylo takové, že "nekonečnou" dočasnou
uzavírkou dám šanci navigacím dopředu tuto změnu zakomponovat do
směrovacích pravidel, aby tam hned od prvního dne přestaly posílat auta, a
až k uzavření dojde (po tom datu, které je uvedeno jako začátek), tak to
přeznačit na "trvalou" podobu. Což jsem udělal, ale evidentně už jsem
zapomněl smazat ten ':conditional' tag, takže díky za připomínku –
odstraněno.

H.