Od: "Vladimír Domes" <vladimir.do...@gmail.com>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 13.08.2020 07:52
Předmět: Re: [talk-cz] Fwd: Re: Mazání starých uzavírek

Ahoj,za mě je automatické odstraňování vehicle:conditional super, ale chybí mi jedna
věc, kterou jsem u ručního odstranění dělal. A to případné spojení cest
nazpět.Příklad na této odstraněné
uzavírce:https://www.openstreetmap.org/way/807167553#map=19/49.04533/17.46461
<https://www.openstreetmap.org/way/807167553#map=19/49.04533/17.46461>Před
uzavírkou to byla jedna cesta, nyní to jsou 3 cesty vedle sebe se stejnými
vlastnostmi.Toto zbytečně komplikuje mapování MHD a dalších relací.Nevím, jestli
existuje nějaký skript / software, který by prošel (třeba v nějaké oblasti) všechny
cesty a pokud by sousední měla stejné atributy a byla ve stejných relacích, že by je
připojil do té starší?  V.
st 12. 8. 2020 v 21:24 odesílatel Milan Cerny <milan...@centrum.cz
<milan...@centrum.cz>> napsal:Dočistil jsem zbytek prošlých tagů
vehicle:conditional, objevují se, kdoví proč, i na různých bodech, plochách polí, křoví atd.
Ještě jsem našel tag hgv:conditional, který bude chtít pročistit, je tam asi
600 linií s prošlým datem.

https://overpass-turbo.eu/s/WZa <https://overpass-turbo.eu/s/WZa>

Milan