Ahoj,

Já jsem v zásadě pro, pokud máme jak ověřit, že na místě cyklotrasa není. Jde v takovém případě legálně pro ověření použít např. Mapy.cz? A věříme, že je v Mapy.cz všechno, i místní cyklostezky nespravované KČT? I když těch asi bude v NPR maximálně jednotky.

Pak tu už padly ty cesty, co vedou po hranici a v OSM můžou NPR protínat - pokud se to ale bude ověřovat manuálně, tak v pohodě.

Jinak dlouho se tu nemluvilo o taskmanu, ale pokud by se vytvořil nový projekt, mohlo by to být poměrně rychle hotovo i manuálně.

<0174

https://garmin.v0174.net