'hoj,

to mi připomnělo ...

ve středu jsem jel z Řečkovic směr Svitavy a chtěl jsem u Globusu najet na
rychlostní, ovšem Osmand mě hnal přes Českou, na což jsem se mu vykašlal

když pochopil, že jedu po Řečkovické, tak to přeroutoval a tvrdošíjně mě hnal
na nájezd zpět do centra, tam se někde otočit (to už jsem měl mimo obraz kde)
a zpátky ven z Brna

když jsem dojel na kruháč a míjel druhou odbočku, tak už to přeroutoval
správně

koukám do dat, a nevidím tam k tomu žádnej důvod

koukám na ten OSRM debug a ... asi bych potřeboval dokumentaci(*), nicméně ani
tam nevidím žádnou zvláštnost, proč by to nemělo jít, jak jsem jel

(*) podle čeho na maxspeed 110 v některým úseku píše 87, někde 89, a jak
funguje hodnocení toho odbočování? proč na nájezdu směr Brno píše 40 km/h,
když je to onen diskutovaný trunk_link, kde by měl brát 110?

K.