Zdravím,

jmenuji se Ondra Takács a jsem zaměstnanec Nadace Partnerství. Jedním z
našich projektů jsou cyklistické trasy, kde jsme do teď používali Google
mapu a mapy.cz a rádi bychom přešli na OSM. V rámci tohoto přechodu bychom
chtěli do OSM importovat data, která bychom pak využívali na našich
webových stránkách.

Toto je moje první zkušenost s OSM a rád bych se dozvěděl, jestli tato data
do OSM importovat můžeme. Taky bych se rád více seznámil s tím, jaké jsou v
české OSM komunitě zvyklosti v provádění rozsáhlejšího importu dat.

Nyní stručně popíšu, jaká data chceme importovat:

   1. cyklotrasy, jejich lokaci, název, popis a fotku,
   2. objekty jako restaurace, hotely, kampy, turistické cíle, u kterých
   bychom chtěli evidovat:

   - klasická metadata jako popis, kontaktní údaje, otevírací dobu, odkaz
      na web, fotky,
      - hodnocení tohoto objektu, kdo a kdy to hodnotil, počet hvězdiček
      1-5, slovní hodnocení.

Potřeboval bych vědět, jestli by bylo možné taková data do OSM importovat.
Které z těchto údajů je vhodné ukládat do OSM a které bychom měli evidovat
ve vlastní databázi?

Pro praktickou představu, k čemu to bude sloužit, tady dávám odkazy na naše
staré webové stránky, kde teď používáme jiné mapy:

   - https://www.cyklistevitani.cz/uvod.aspx
   - https://www.stezky.cz/mapa-stezek

Děkuji za odpověď
Ondra Takács