U nás vylezlo před lety něco podobného.  Chvíli jsme se dotyčným kolem toho
dohadovali,  a nakonec jsem to nechala plavat.
Taky je to záležitost spíš nějaké historické mapy,  i když místy zůstal třeba
násep, ale jako takový to nikdo nezná. A místy po tom není na místě ani
památky, zmizelo to pod silnicemi a baráky.