Dne 26. 10. 20 v 9:07 Eduard Šešulka napsal(a):
Nejsem si jistý, jestli se mi podaří odpovědět do správné skupiny, ale zkusím
to.

Daří. Gratuluji. :)

Pokud jsou trasy ilegální, neměly by v mapě být.

Pokud jsou trasy ilegální, tak by hlavně neměly být v terénu. A je lepší upnout
síly na reálné zrušení cest.
Pokud tam jsou, tak není nic špatné na tom je zmapovat (s příznakem zakázaný
přístup).

Je to stejné jako chtít zakazovat prodej kuchyňských nožů, protože je možné s
nimi zabít.
Nebo chtít zrušit v mapě silnice, kde jsou časté nehody. S argumentací, že se
řidiči mají tomuto úseku raději vyhnout.

> Na tyto trasy se pak dostanou lidé, kteří by o tom jinak nikdy nevěděli a
může se stát průšvih, jako jsem již psal.

Stejný průšvih bude, když se tam budou chtít dostat záchranáři a nebudou vědět
kde ty cesty jsou.

> Jakmile se v tom začne vrtat Polici při vyšetřování, je z toho průšvih.

To se obávám, že se pletete. Ale rád si poslechnu vaši argumentaci pokud ji
rozeberete trochu do hloubky.

Mirek