Ja ok, det har jeg lige gjort, altså opdateret, men men men

Jeg er ikke stiv i cykelstier, men som cyklist på strækningen mellem
Vissenbjerg og Nørre Åby vil jeg ikke betegne den afmærkning der er i højre
side af vejen som en cycleway, de fleste stder er det bare vejen der er
afmærket i højre side, hvordan får vi det afgjort, det kan jo ikke hjælpe at
jeg bare retter det og ham der så har sat det på retter det tilbage....

Mvh Esbern