Super fedt initiativ.
Dejligt at vi i OSM-DK kan vise at Denmark er med helt i front (og burde
være mere), med samarbejdet mellem OSM og det offentlige.

Bakker op, men kan desværre ikke være med, da jeg bor lang væk ovre i noget
der hedder Jylland :-)

Glæder mig til at se hvad I finde ud af.

/Jens Winbladh

*Jens Winbladh*

Brynet 51, 6000 Kolding
Mobil: 26150926