Jeg mener helt klart det er et skråplan at tegne dem ind, for hvad med de cykel ture som jeg synes er gode må jeg så også tegne dem ind ?
Eller hvad med de ture som man cykler i den lokale cykel klub ?
Her mener jeg vi bevæger os ind på et område som der er mange andre web steder der gør i, OSM er for de fysiske ting som man kan konstatere ved at bevæge sig rundt i verden, i bil på cykel eller til bens.

Jeg mener også at Frederik Ramm har argumenteret på den store talk liste (kunne ikke lige finde det) at selv bus rute relationer som ikke er fysisk markeret bør undlades i OSM db, og jeg er enig i dette.

Men dette er nok et af de punkter hvor der aldrig opnås enighed.

Carsten