Hej alle,

> Bemærk at hvis der kommer for meget trafik så har Gregers taget det
> forebehold at lukke denne service. Men Gregers mener godt at Mapproxy
> kan klare 20-30 personer om dagen i trafik.

For lige at gøre det helt klart: _produktet_ MapProxy sagtens klare
mere - jeg har brugt det professionelt i store opsætninger, ligesom
det driver tilecaches for en række store sites (se mapproxy.org).
Jeg hoster dog løsningen på en bette, delt og virtuel server hos
WebFaction, så det er denne maskines ringe kraft og plads, der sætter
begrænsningerne. 20-30 personer skulle dog ikke  være noget problem
overhovedet. Jeg vil dog ikke love jer noget, som jeg senere måtte
trække tilbage.  :-)

For nuværende er det bare om at boltre sig, og håbe på at GST laver
TMS på Kortforsyningen på et tidspunkt - det er trods alt ikke kun i
OSM-regi det gør livet lettere.

/Gregers