For ikke at overlappe og lave dobbeltarbejde, så har jeg sat et Google
Regneark op - hvor du kan angive hvilken kommune du tjekker ud samt
får tilføjet nye "place" tag. Gå først ind at angiv at hvilken kommune
du arbejder i og under status skriv "i gang" - når du er færdig så gå
ind og skriv du er færdig. Regneark er her

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtEEDDn3xy9BdEtibDF0Q0tnSGNCdjh6bko4WlI4ZlE&usp=sharing#gid=0

vh
Søren