Hej Jens

Jeg ved ikke om nogen fra OSM Danmark har forsøgt og spurgt
PostDanmark. Men jeg vil sige at kvaliteten (placeringen) er elendig i
landområder - ofte 30-50 meter galt og af og til på den forkerte side
af vejen. Så at plotte postkasser ind i et lokalområde man ikke kender
er ikke så god ide efter PostDanmark data (hvis vi evt. får tilladelse
til at bruge dem).   I stedet for kan man jo få en god cykeltur rundt
i ens landområde/lokalområde og selv finde dem og placere dem i OSM
regi og i en bedre kvalitet end det PostDanmark har gjort.

Med venlig hilsen
Søren Johannessen