Hej Lars

Lad adressepunkterne være - ideen var at  oisfixes automatisk (efter
indrapportering) går ud og skriver en note tag hver enkelt
adressepunkt.  Oisfixes har ikke virket et stykke tid, jeg ved ikke om
det evt. kommer op at køre igen.

Så i første omgang så få ændret alle vejsegmenter for "V Marupvej" ved
ikke om det er "Vestre  Marupvej" eller "Vester  Marupvej"? , men det
ved du bedst selv som lokalkendt hvilken der er det fulde korrekte
vejnavn.

vh
Søren