Jeg vil foreslå at du fotograferer skiltene i stedet. Prøv Mapillary, som
er dels en webside (mapillary.com) og en Android/Iphone app udviklet af et
gruppe svenske gutter. Under hvert billede på mapillary.com er der bl.a. et
link til en modificeret udgave af iD, som lader dig se både billedet og
hvor det er taget. Vældig smart. Mapillary virker tilsyneladende ikke på
min Android telefon, men jeg har et kamera med indbygget gps, som jeg har
leget med øst for Ribe og fået lavet nogen gode sekvenser med. Der er også
eksempler på gode billed-sekvenser f.eks. på Møn (mine er lavet til fods
primært på skovveje, mens dem på Møn er lavet på landeveje fra en kørende
bil).
Fordelen ved at bruge Mapillary er bl.a. at man derved kan dokumentere sine
ændringer overfor andre OSM-folk, hvilket er noget som jeg personligt er
begyndt at lægge vægt på.

Det skal siges at man ikke afgiver copyright på de billeder man lægger på
Mapillary og at de specifikt tillader fri brug af alle billeder til
OSM-arbejde.

Held og lykke med det