Hej alle sammen

Track vil jeg sige er dette her (fra Mapillary) som ses i billedet
http://www.mapillary.com/map/im/uswhSEvyrQMOjrf95SqcQw

Her kan en traktor eller anden skovmaskine køre rundt på samt folk på
cykel eller til fods. Desværre sætter nogen rutenavigation (fods eller
cykel) alle tracks til default bicycle=no og foot=no - Her skal man så
ind og angive bicycle=yes og foot=yes

Path, og som Flemming nævnte dumte at bruge footway med mindre angivet
direkte med et skilt i skoven. Da 99 % af alle stier i  skove må
benyttes af cyklister eller gående.

Path billede (min tolkning) fra Mapillary
http://www.mapillary.com/map/im/ABEGdjlzoeI-nbUS0mybhg

vh
Søren Johannessen