Hej Anders,

Jeg har i tidens løb pillet en del ved kystlinjerne og rettet op på dem. De
oprindelige er tagget med PGS og importeret i brudstykker af omkring
100-200 noder. Jeg gætter på det har været en optimalt størrelse for en
importscript? Generelt er stykkerne tagget med source=PGS af lav kvalitet.
Jeg kan se af historikken, at jeg bl.a. har blandet mig på Drejø og at den
ene del er tagget med FUGRO og den anden med PGS. Vi (der har rettet i
stykket) har sikkert kun rettet op på den ene halvdel da vi var sikre på
billedernes overenstemmelse med virkeligheden på den del. Det er helt fint,
at rette den anden halvdel til (eller det hele), nu der er ens, nye og
konsistente overflyvningsbilleder til rådighed for området

Der er to ting du bør have i mente inden du merger andre steder:
# Lange veje og veje med uoverskueligt mange noder er svære for andre
brugere at udføre QA på. Selv om jeg ikke blander mig så meget mere, kigger
jeg stadigvæk med over skulderen.
# Veje med mange noder kræver meget load og upload hver gang du rører ved
noget. Det giver en unødvendig lang historik hvis uploaderen ikke gør
arbejdet ordenligt første gang.

I det her tilfælde synes jeg bare du skal rengøre og merge de to stykker.
Det vil give fin mening.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe