Hej Allan

Du har helt ret at flere " Tertiary road" kunne erstatte highway=unclassified
mellem mindre landsbyer.

Kunne I ikke sætte en OSM Wiki side op med nogle eksempler på hvor I ændrer
( screendumps af iD/JOSM editor med GST luftfotos samt vektorlayer) til
highway=tertiary og skriver hvorfor? Dernæst forklar lidt i Wiki tillige
hvad jeres projekt er og hvilke aktører der er med. OSM Wiki her
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Main_Page  kræver en konto at få
skriverettigheder

Derved har andre OSM frivillige mulighed for at se samt give indspark (fx
eksempler på hvor highway= tertiary ikke skal bruges)

Jeg kan altså i Chrome browser ikke få signaturforklaring til GSTs
trafikkort frem - så det er lidt uklart hvad der er hvad ved forskellige
zoom.

Med venlig hilsen
Søren Johannessen
www.microformats.dk