Hej alle

Som Gregers nævner mange ting/geografiske steder kan få et
adressepunkt - "Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter" har i
december 2014 udgivet en PDF vejledning
URL http://mbbl.dk/publikationer/fastsaettelse-af-vejnavne-og-adresser
som kan hentes helt frit og her vil I kunne læse hvad det offentlige
kan tildele adressepunkter - Den er velskrevet uden brug af for meget
embedsmandsprog.

Staten poster i perioden 2014-16 penge til ca. 48 årsværk  på at få
forbedret adresser - samt tilføjet endnu flere i Danmark Vi er begyndt
i OSM at se nogle af disse i fx Haveforeninger - hvor hver
kolonihavehus bliver tildelt et adressepunkt - i stedet for ofte kun
et adressepunkt for alle i foreningen.

Storcentre vil der også komme flere adresspunkter fra - Så fx hver
eneste butik får (vil kunne få) et selvstændigt adressepunkt.

vh
Søren Johnnessen