"Jørgen Elgaard Larsen":

> Det tror jeg ikke.
>
> Kommunens hjemmeside linker til KortInfo. Heraf fremgår det, at vejen
> stadig hedder Jernbanegade, i hvert fald et stykke af den:

Så det er en fejl at
http://www.openstreetmap.org/way/23275375
hedder Ove Sprogøes Plads

Den burde hedde Jernbanegade og så burder der være en lille plads
omkring springvandet, der hedder Ove Sprogøes Plads?

Det virker i øvrigt også forkert, at der ligger et springvand *på* en
vej. Det er ikke engang tagget som barrier :-)

Niels Elgaard Larsen