Hejsa.

Jeg har lige set AWSbot være forbi mit nærområde i
(http://nrenner.github.io/achavi/?changeset=38944880), og det er jo
super fint. Tak til Hjart for IFTT-notifikationen
(https://ifttt.com/recipes/343792-when-anyone-edits-osm-around-ribe-give-me-a-message).

Det gav dog anledning til nedenstående changeset-kommentar, så ville
lige pinge jer herinde med den også.

---
Den nye placering af node https://www.openstreetmap.org/node/342361634
(Tjæreborg Stationsvej 33) er ikke korrekt. Den fysiske bygning ligger
i hvert fald på den gamle lokation.

Selv om jeg er gammel i gårde i OSM, er jeg ikke helt opdateret på
hvordan importen fra AWS foregår, så jeg er i tvivl om hvordan jeg
skal håndtere denne situation.

Hvor er det rigtige sted at rapportere? Kan se at elgaard har en
fejl/modifikations-liste på
https://github.com/elgaard/OpenStreetmapAddressData, men er det data
AWSbot vil tage hensyn til? Det er ikke umiddelbart klart.

Ville det ikke være smart om man på AWSbots brugerside
(https://www.openstreetmap.org/user/AWSbot) kort forklarede om botten,
og henviste (om muligt) til gældende dokumentation om
import-proceduren? Så er folk der kigger changesets ikke helt
efterladt i mørket.
---

Hygge,
Mikkel