Jeg angiver troligt source som Geodatastyrelsen, selvom jeg godt ved, at det
hedder den ikke mere, den afdeling der er relevant for OSM.

Men det var sådan et godt navn, og jeg er fristet til at fremover angive source
som “Styrelsen tidligere kendt som Geodatastyrelsen”, i analogi til afdøde
Prince, der en overgang af rettighedsproblemer kaldte sig “The Artist Formerly
Known as Prince”.

Geodætisk Institut, Kort- & Matrikelstyrelsen, Geodatastyrelsen, og nu
Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering.

Korte af lange, hvad skriver vi (fx ved kreditering af FOT ortofoto):
Fortsætter med “Geodatastyrelsen" resp. GST?
"Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering" resp. SDE?

Mvh. Asger Frank