En automatisk navnerettelse nu til Circle K vil være misvisende, for sådan
fremtræder
stationerne ikke nu. Circle K angiver selv, at navneskiftet formelt
er en realitet, men at statoilfacader osv. først vil blive ændret i løbet af
2016.

Jeg vil foreslå at udskifte alle til et midlertidigt “Statoil/Circle K”, så
skulle alle
hensyn være opfyldt.
Så kan de enkelte stationer løbende rettes til Circle K når survey berettiger
det,
og til nytår kan man så evt. endeligt masserette resten, ud fra formodning.

Survey: på min lokale Statoiltank ses ALT at være ved det gamle, bortset fra et
Circle K
på ekspeditricens t-shirt, og hendes forsikring om, at de skam allerede har
skiftet navn
fra den 1.maj, men at det vil vare længe før alt det andet er blevet ændret.

<http://www.circlek.dk/dk_DK/pg1334072966494/OmCircleK-karriere/Nyhederpresse/Nyheder.html#/pressreleases/nu-bliver-statoil-stationerne-i-danmark-til-circle-k-1392937>
[...]

Mvh.
Asger Frank

--------------Den 7. jun. 2016 kl. 22.47 skrev Michael Andersen