Hej alle sammen

I denne uge er der  State of the Map 2016 konference i Bruxelles og i
den forbindelse er der en afstemning til " OpenStreetMap Awards" hvor
der gives priser i 6. kategorier for personer eller organisationer der
har gjort en kæmpe indsats for OSM på eller anden led. Infomationer om
afstemningen er på denne her side samt hvem og hvad de har gjort for
OSM.

https://blog.openstreetmap.org/2016/09/06/vote-for-openstreetmap-awards/

Alle der har en OSM konto kan give deres stemme (ved afstemning bliver
du bedt om at logge ind på din OSM konto) - Du behøver ikke stemme i
alle 6. kategorier. Du kan stemme frem til 22. september.

Jeg vil godt selv røbe hvad jeg har stemt i de 6. kategorier

Core Systems Award - Sarah Hoffman (lonvia)

Innovation Award -  MapSwipe Team

Influential Writing Award - WeeklyOSM Team

Greatness in Mapping Award - Ramani Huria Team

Expanding the Community Award - Kathmandu Living Labs

Ulf Möller Memorial Award - Kate Chapman

Så brug lige 5. minutter og giv din stemme.

Med venlig hilsen
Søren Johannessen