(Danish version below)

Hello everyone,

I'm Andrew from Apple’s Maps team. We noticed building gaps in Copenhagen,
Odense and Aarhus, so we were planning to add them to OpenStreetMap. All map
edits will be done manually by our data team members, using imagery resources
and OSM GPS traces to make sure the shapes and offsets are correct.  The
building data that we released previously will be used as a guide for where to
add missing buildings :
https://github.com/osmlab/appledata/blob/master/BUILDINGS.md

We have a GitHub page here with more information about the project:
https://github.com/osmlab/appledata/issues/118

Please let me know if you have any suggestions or questions.

Thank you,

Andrew Wiseman

Apple, Inc.

///

Hej Allesammen,

Jeg hedder Andrew, og jeg er med Apple’s Map Team. Jeg skriver fordi vi har
bemærket nogle huller i bygninger i København, Odense, og Aarhus- og vi vil
gerne tilføje dem til OpenStreetMap. Alle redigeringer til kortet skal udføres
manuelt af vores data teammedlemmer, ved hjælpen af billed resourcer og OSM GPS
spor. Dette er for at sikre, at figurer og forskydninger er korrekte.
Bygndingsdataene, som vi tidligere har udgivet, vil blive brugt some en
rettesnor for, hvor man kan tilføje de manglende bygninger:
https://github.com/osmlab/appledata/blob/master/BUILDINGS.md

Vi har også en GitHub side, hvor i kan læse mere om projektet. Læs Her:
https://github.com/osmlab/appledata/issues/118

Hvis der er nogle spørgsmål, venligst lad mig vide.

Mange tak,

Andrew Wiseman

Apple, Inc.

Andrew Wiseman |  Maps | andrew_wise...@apple.com