Osmarender renderdab vähemalt selliseid torujuhtmeid mille sisuks on
määratud vesi:
http://www.openstreetmap.org/?lat=59.23209&lon=24.31805&zoom=17&layers=O
Kuigi arutelu kaardistiili üle ei teeks paha, kuna Eestis leidub tõesti
asju, mida mujal maailmas praktiliselt polegi nt. lauluväljakud.

Mihkel