Reljeefikaart on abiks kraavide/ojade/jõekallaste ülesleidmiseks. Samuti
näeb selle abil metsas olevaid teid (eeldusel, et teele on tehtud tamm või
kaevatud kraav.), paekaldaid ja muid järsakuid, maaaluste ehitiste
asukohtasid.

Parim variant reljeefikaardi kasutamiseks paistab olevat läbipaistev
ortofoto reljeefikaardi peal.

Kahjuks potlatch'is veel kahte kihti samaaegselt kasutada ei saa.

Mihkel Rämmel