Kust saab neid andmeid leida? Ma vaatasin maaamet.ee, aga sealt ma ei
leidnud midagi. Aga siit ma leidsin nimekirju:

https://teeregister.riik.ee/mnt/index/net.do?netSelection=KOH

Õige vaatlus et Keila vallas nimed puuduvad... Mis need teenumbrid on?
Alguses on vist mingi EHAK registri kood, näiteks Tallinnas see on (0)784:

http://metaweb.stat.ee/view_xml.htm?id=3760026&selectedRow=3770579

Ma ei tea kas see eriti tasub neid sisse viia. Võib-olla see oleks
kasulik kui keegi tahaks OSM'i täielikkust uurida, aga ma arvan et
näiteks svimiku rakenduses seda pole vaja.

http://osm.svimik.com/stats.php?sort=size&show=city

Aga mis mõttes saab teede lõpude ja alguseid ühtlustada?

Parimat,
Manuel