Uy, perdón! Es que me salí de la wiki, por eso pensaba que no se podía
editar...

En 01/05/12 19:56, Alejandro S. escribiu:

2012/5/1 Javier Sánchez <javiers...@gmail.com>:
> [...]

Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, aínda podendoo facer,  non os abro.

Atendendo á lexislación vixente, empregue formatos estándares e abertos.

http://es.wikipedia.org/wiki/OpenDocument#Tipos_de_ficheros