On Tue, 10 Nov 2009 08:53:41 +0100, Dražen Odobašić wrote:

> 'tablice s polozajima satelita'??? ako mislis na almanah, on se
> osvjezava svako malo te iako ima raznih tehnika 'hvatanja' satelita,
> bilo kakva tablica ce vrlo +zastariti...

Tesko mi je reci na sto mislim jer sam samo cuo par propagandih poruka od
marketing ekipe koja tvrdi da je "taj i taj" gps puno bolji od
konkurencije, da dobije gps lock u 2.312 sekundu jer imaju "pametne
tablice" koje omogucavaju predvidjanja polozaja satelita unaprijed...
itd... itd... nisam gledao s tehnicke strane sto to tocno znaci.

> Najbolji uređaj, bez obzira na TrimbleR8 koji nije moguće koristiti 'u
> ruci' i kao takav je potpuno bezvrijedan, je GeoXH
> (http://www.trimble.com/geoxh.shtml). +GeoXH je jedini dvofrekventni
> 'handheld' uređaj na tržištu, te se može očekivati preciznost od 2-3m, e
> sad kada bi se uzela pretplata na CroPOS onda bi se u +realnom vremenu s
> ugrađenom antenom (može se i dokupiti vanjska antena) mogla očekivati
> točnost od 20tak centimetara i to 3D. Cijena, prava sitnica 5000$...

Znaci to je uredjaj za kojim svi maperi sline. Ako nista drugo isprintat
cu ga i cuvati sliku u novcaniki ;) Hvala puno na informaciji.

> Garmin 60CSx ima ograničenje od 10000 točaka, odnosno napuniš ga za
> jedno posljepodne...

Steta :( Ali bio bi dobar za precizno dodavanje POI-a ili nekome za
popunjavanje GIS baze s njima zanimljivim POI tockama.

ps. zasto tvoji postovi nisu wrapani? Ako citam s newsa a ne putem mail
liste tvoji postovi su teze pregledni :(

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/