On Sun, 22 Aug 2010 15:29:58 +0200, Matija Nalis wrote:

> Vecinom, osim sto bi onaj "footway bez gradacije" se trebao crtatati kao
> i do sada (vidi gore dio koji sam spominjao sa promjenom defaulta i
> nervozom ljudi), isto kao i grade >= 2.
>
> Dakle prijedlog bi bio "highway=footway, koji ima trackgrade=1 bi
> trebalo crtati kao punu liniju takve i takve debljine i takve boje na
> zoom levelima takvim i takvim; radi xzy"
>
> pod "xyz" treba staviti neko dobro objasnjenje zasto je bolje da se crta
> kao tanka linija umjesto kao crtice (that is the hard part), te
> pozivanje na t...@h renderer koji vec radi tako. Takodjer se treba pozvati
> [...]

Pričao sam malo na IRC-u i čuo da postoji jedan tag koji se koristi:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:sac_scale

Morat ću malo detaljnije pogledati može li se s tim tagom rješiti svi
slučajevi za pješčke i biciklističke staze kod nas te ima li smisla ili
ne još koji dodatni tag kreirati?

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt