Valent Turkovic izmedju ostalog pisase:

> Ali će imat istog provider=* tako da ne vidim neki problem tu.

Osim što je malčice nedosljedno. Čime su bankomati
zaslužili kraće nazive, a poslovnice banaka nisu? Problem je malo širi,
čini mi se.

Moje mišljenje je da bismo kod banaka logikom u name= trebali pisati ime
poslovnice, npr. "Poslovnica/ispostava Centar" (jer to je recimo prva
informacija koja piše na tabli kod PBZ-a), a u operator= puni naziv,
ali rendereri to ne doživljavaju tako i operator tag potpuno ignoriraju.

Isto je i s bankomatima, svaki bankomat ima nekakvo ime, obično po
lokaciji ili ulici i to bi trebalo ići pod name=, operator= bi trebalo
ići puno ime banke, a rendereri bi trebali ispisati prvo
operatora, pa možda ispod toga i name, jer je to manje važan podatak.
operator= tag se ne koristi kako bi trebao, barem ne u ovom kontekstu.

--
Ivan Biuklija
http://www.gafovi.com/