On Thu, 09 Sep 2010 14:33:34 +0200, Janko Mihelić wrote:

> Dodao sam još popise splitske, poštanske i kovanice. Ali važnije,
> trebalo bi objasniti čitaocima u kojoj mjeri se te liste smiju
> koristiti. Isto kao google karte, samo kao referenca da znaš gdje ćeš
> tražiti bankomat. I možda treba predložiti da se bankomati uslikaju i
> stave na openstreetview kao dokaz da nije prekopirano. Ili je to
> previše?

Previše je tražiti slike, dovoljno je imati neki gpx log koji prolazi
pored lokacija bankomata.

Iako sumnjam da bi nas bilo koja banka i tužila kada bismo uzeli podatke
od njih bez ikakve provjere, ali sam protiv toga čisto zbog preciznosti
podataka više nego zbog pravne strane.

Upravo testiram jednu iPhone Augmented Reality aplikaciju koja ima
unešene sve bankomate u hrvatskoj tako što su po adresama slali upite
(nisam siguran jesu li koristili google maps, mireo ili nešto treće) i
koordinate koje su dobili su postavili u svoju bazu.

Provjerio sam preko 15 bankomata i samo 2-3 su bila u krugu od 50m gdje
su trebali, neki su bili postavljeni u raskrižja... u biti neupotrebljivi
za bilo kakvu praktičnu primjenu.

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt