On Thu, May 28, 2015 at 05:36:12AM +0000, Janko Mihelić wrote:
> highway=platform je po definiciji više stajalište za vlak. Problem kod taga
> public_transport=platfom je taj da se ne renderira, ali to nije baš valjan
> razlog jer ne bi trebali tagirati za renderer.
>
> Dakle da, ok je promjeniti stajališta kako si opisao, čak i ona na Savskom
> mostu.

slazem se, public_transport=platform koristiti, a highway ostaviti
sto vec je (footway, cycleway, ...).

Na preko nekoliko mjesta sam popravljao individualno kada sam naletio
(jer mi se potrgalo routanje za bicikl recimo). Trebalo bi sistematski
to porijesavati, samo naprijed Kresimire!

Opinions above are GNU-copylefted.