Pozdrav,
primijetio sam ovu napomenu:
https://www.openstreetmap.org/note/1586471. Sudeći po tome kako je
korisnik "Okrad" reagovao na zatvaranje napomene, izgleda da mu je
vrlo bitno da se vidi da ministar Goran Marić ima kuću ovdje.
Pretpostavljam da se radi o pokušaju doxxinga, tj. objavljivanja
podataka privatnih lica na internetu, jer ministar se vjerovatno ne
bavi ugostiteljstvom, a ako i da, apartman mu se sigurno ne zove "kuća
ministra Gorana Marića". Probao sam pitati za naziv u komentaru
changeseta u kojem je dodat apartman, ali nisam dobio smislen odgovor.
Možda bi se mogao angažovati neko ko zna komunicirati bolje od mene?
Ili još bolje, ima li tu neko ko bi mogao provjeriti na licu mjesta?

Lijep pozdrav,

--
Michal Fabík