Bok!

Pokrenuo sam neki pet projekt  koji koristi osm podatke o javnom prijevozu pa
malo gledam koje je stanje i nalazim dosta zbrke, pa bih volio mišljenje malo
iskusnijih prije nego što krenem u veće zahvate.

Evo na primjeru autobusa 109, Črnomerec - Dugave.

Prvo sam potražio što kažu wiki stranice:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Croatia/Javni_prijevoz#Zagreb

Tu je navedena samo jedna relacija, ali to je samo jedan smjer:

Pregledavanjem karte, našao sam i suprotan smjer koji nije u wikiju:

I također sam našao još jednu relaciju koja mapira rutu u oba smjera:

Da li je poželjno imati 2 relacije za rute javnog prijevoza? Vidio sam da sve
tramvajske linije imaju odvojene relacije za svaki smjer.

Je li ok obrisati 6061416 i ostaviti samo starije relacije? Treba ih malo
popraviti, fali dio rute oko rotora.

Uglavnom, bio bih voljan uložiti nešto truda oko podataka i wikija, ali ne
želim nikome gaziti po prstima u procesu.

Pozdrav,
-- Ivan