On 24. 04. 2020. 00:57, Matija Nalis wrote:

On Thu, Apr 23, 2020 at 07:25:31PM +0200, hbogner wrote:
On 22. 04. 2020. 20:03, Matija Nalis wrote:
Hmm, taj dio sa building=house ne znam bez local knowledge ili da sam
na terenu i vidim sto je tamo.
Mozda je "house" (jedna veca familija), a mozda "apartments" (vise nezavisnih)?
Sto ako je zapravo building=hotel?
Ili building=commercial ili building=civic?

To ne vidim iz zraka po obliku krova...

Može se pretpostavti za neke kuće na rubnim krajevima grada.

Ako pogledaš https://www.openstreetmap.org/way/795344607 na dof 2017 uočit
ćeš da je to kompleksnija građevina i može se pretpostaviti kuća a zgrada
pored je jednostavnija i preptostavlja se pomoćna zgrada

Pa mozda, ali to sto je kompleksnija gradjevina ne znaci da je "house"...

Mozda je seoska krcma sa spavacim sobama (building=hotel), ili
ducan (building=retail), ili gradska vijecnica (building=civic),
ili ambulanta ili staracki dom...  itd.

Nista od cega nije "house" (koji je bas striktno single-family
stambeni objekt).

Pogledaj recimo:
https://www.openstreetmap.org/query?lat=45.27065&lon=16.90860
(primjer sela gdje znam sto je sto uzivo).
Nema sansi da bih znao iz zraka koji je building=house, a koji ne.

Ne znam, bar ja ne volim ubacivati podatke za koje nemam pojma da li
su tocni.  Ako ne znam sto je u pitanju, ja stavim samo generic
building=yes tag, tome i sluzi.

OK, da može biti sašta, generic building=yes tag je najbolje rješenje ako neznamo što je točno.