On Mon, Nov 23, 2020 at 10:53:38PM +0100, Hrvoje Bogner wrote:
> U srijedu 25.11.2020. u 19:00, na linku:
>
> https://bigblue.openit.hr/b/hbo-pmp-e6u
>
> Nije potrebna instalacija nikakve aplikacije, radi putem web browsera, bilo
> komp bilo mob.
>
> Rasprava o obradi Zagreba, Knina, novim podatcima i razno.

Evo natuknica o čemu se pričalo (vjerojatno sam nešto i propustio, dopunite):

- rasprava o preciznosti na novim dual-frequency mobitelima (L1+L5, npr.
https://www.usegalileo.eu/EN/inner.html#data=smartphone) i WAAS/EGNOS
- hbogner: točke za kalibraciju GPS-a sa 1cm preciznošću koje ima bi trebao
objaviti na githubu sa modelom uređaja (pa ih netko od nas konvertirati u nešto
portabilno)
- Knin 2019 DOF složiti na tasking manageru pa dovršiti nove ceste itd.
- uvale i rtovi novi?
- janjko: trebalo bi iz ZIPP starog i novog vidjeti da li je isti object_id pa
da to možemo koristiti za ref. Coflator primjeri:
    https://github.com/mapsme/cf_audit
    http://audit.osmz.ru/project/demo/
- RGI - registar geografskih imena; hbogner će staviti na github pa vidjeti
dalje kako ga koristiti
- hbogner: dobio 1cm zračne snimke gradića na obali 5-6 komada, konvertirati i
dati nam da koristimo (tasking manager?)
- hbogner za simulator1 neke dozvole za doktorat će pitati
- hbogner: za Zagrebačke zgrade, razliku između vektora što imamo i DOF-a
staviti kao task za ucrtati?
- torrenti
  na https://planet.openstreetmap.org/pbf/ sada imamo BitTorrent za OSM Planet,
pa tko ima viška bandwidtha i mjesta na disku je pozvan da sharea load
  (RSSa još nema automatskog, tako da trenutno treba svaki tjedan ručno dodatni
novi .torrent: https://github.com/openstreetmap/operations/issues/451)
- za cca mjesec dana bi mogli ponovno se virtualno naći
- janjko će si nabaviti mikrofon koji ne krči kao mitraljez do slijedećeg puta
:-)

--
Opinions above are GNU-copylefted.