Obzirom da se nitko nije protivio, izmijenio sam
https://osm-hr.org/openstreetmap-hrvatska/
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Croatia/Komunikacija#Online_komunikacija_s_%C4%8Dlanovima

da referenciraju Discourse forum
https://community.openstreetmap.org/c/communities/hr/72

kao "glavno" mjesto za rasprave. Navedeni forum se može koristiti i
putem e-maila, za korisnike koji tako preferiraju.

Obavijest šaljem i na telegram i forum, a netko tko koristi Facebook bi mogao
proslijediti i tamo.