Sveiki,

šiandien susidūriau su tokia problema, važiuojant į sodybą Osmand
navigacijos programa man parinko kelią, kuris eina per geležinkelį.
Kai privažiavau geležinkelį, pasirodo pravažiavimo pro geležinkelį
nėra, praeiti galima nebent pėsčiomis. Bet tas pats highway=track
tracktype=grade3 tipo kelias, tęsiasi ir toliau, kitoje pusėje
geležinkelio bėgių.

Kadangi su mašina, tokiu keliu pravažiuoti negalima, tai kad
neklaidintų navigacijos, tą kelią atjungiau:

Bet išsaugant, Josm programa mane įspėjo, kad yra galimai nesujungtas kelias.

Kaip elgtis tokiose situacijose, kai kelias realiai yra vientisas, jei
eiti pėsčiomis, bet nepravažiuojamas, jei važiuoti su ratuota
priemone. Gal kaip nors įmanoma, kad skaičiuojant trumpiausią kelią
pėsčiajam skaičiuotų ir per geležinkelį, o jei su mašina, tai
neįtrauktų tokio kelio, nes jis nepravažiuojamas?

--
                 Mantas aka sirex