2015 m. liepos 19 d. 22:43, Mantas rašė:
> Tačiau, patogiausias formatas, konkrečiai mano taikymuose yra CSV.
> Kaži ar labai sudėtinga būtų šale shape failų padėti adresus ir CSV?

  shapes.openmap.lt pateikiami įvairūs duomenys (ne tik taškai) ir
skirtingų duomenų vis daugės. Kaip ten bebūtų de facto standartas
geografinei informacijai yra shape (pataisykite, jei klystu). Nesinori
kurti formatų zooparko, tai siūlyčiau pasinaudoti vienu iš daugelio
variantų automatiškai paversti shp failą į csv naudojant tik laisvą
programinę įrangą.

  Tarkim greita google paieška randa variantą pasirašyti python skriptą:

http://gis.stackexchange.com/questions/19163/how-to-convert-shp-to-csv-including-attributes-and-geometry

--
Tomas