Turiu tokį klausimą, iš kur Jūs ištraukėte tą ORT14LT, aš bent jau
geoportal.lt puslapyje tokio nerandu, pats naujausias kiek žinau iš ORTO
serijos yra ORT10LT – Lietuvos Respublikos teritorijos M 1:10 000
skaitmeninis rastrinis ortofotografinis žemėlapis (2015 m.), bet jis dengia
ne visą Lietuvą, visą Lietuvą planuojama padengti 2017 metais.