Sveiki

  Radau įdomią viso pasaulio OSM duomenų pilnumo analizę.
  http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0180698

  Čia mokslinis straipsnis, taigi tai nėra „lengvas pasiskaitymas“.
Bet gal kam bus įdomūs matematiniai metodai ir rezultatai.

  Bendras pasaulinis OSM „pilnumas“ paskaičiuotas 0,83.
  Lietuva 0,97
  Latvija 0,99
  Estija 0,96
  Lenkija 1,00
  Baltarusija 0,90
  Ukraina 0,94
  Rusija 0,42
  Prancūzija 1,00
  Vokietija 1,00

  Skaičiuota buvo naudojant du metodus:
  1. Vizualus lyginimas. Paimami keli paskaičiuoti kvadratai (apie
1km2 kiekvienas), ant google ortofoto uždedamas OSM tinklas ir
žiūrima, kiek trūksta kelių viršūnių. Lyginam su OSM esamų viršūnių
skaičiumi ir gauname proporciją.
  2. Prisipildymo (angl. saturation) metodas. Žiūrima, kokiu greičiui
didėja bendras kelių ilgis. Čia imama mintis, kad yra kažkoks realus
galutinis kelių ilgis, tai artėjant prie jo, pildymo greitis turėtų
mažėti. Taigi imant istorinius duomenis galima paskaičiuoti ir
apytikslį „galutinį“ tašką bei proporciją, kiek kelių jau suvesta.

  Gal kas kokių kitų įžvalgų turės, nes man pasirodė keistas Lietuvos
rezultatas (mano galva turėtų būti daugiau). Manau Lietuvos rezultatas
prastesnis už realų todėl, kad šioje analizėje nebuvo „užskaitomi“
service ir track tipo keliai. Kitavertus, neskaitant service ir track
antrasis pilnumo (angl. saturation) metodas turėjo rodyti gerus
rezultatus, nes jau daugiau nei metai, Lietuvoje kelių ilgis auga jau
net ne service, o tik track ir mažesnių keliukų sąskaita. Žiūrėkite
grafą „Kelių ilgis pagal tipus“:
  http://stat.openmap.lt/

--
Tomas Straupis