Sveiki visiem,

Nepiekrītu, ka visi pagalmu ceļi lielajos dzīvojamo māju kvartālos ir
service. Pie tam arguments, ka gps'ā/kartē izskatās pēc normāla ceļa nav
nekādā ziņā noteicošais. Datus mēs vadam pēc būtības, nevis tāpēc, lai
vienā vai otrā toolī viņi labāk attēlojas...

Konkrēti piemēri apspriešanai:
https://www.google.lv/maps/@56.9126627,24.0719565,3a,75y,201.99h,73.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7dlhnU3QHAGj7UlLTSwOiA!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv

https://www.google.lv/maps/@56.9151723,24.1767636,3a,75y,337.83h,84.72t/data=!3m7!1e1!3m5!1s8oGXXA45eAmZKmZVqhqwyw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D8oGXXA45eAmZKmZVqhqwyw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D24.612288%26pitch%3D0!7i13312!8i6656

Ne platuma ziņā, pat ne kvalitātes ziņā tās ielas atšķiras tikai ar to, ka
vienai ir ielas nosaukums, jo atrodas, kaut kur privātmāju rajonā, otrai
nav, jo tur blakus tādu ielu ir pa pilnam un nosaukumus viņām nedod, bet
tāpēc jau viņa uzreiz nekļūst par service.

Arī arguments, ka daudz bedres, nav noteicošais (arī tam ir savi tagi, kas
novērē seguma kvalitāti). Pēc ziemas šosejas arī vietām kļūst tik
bedrainas, ka pat uz 50 liekas, ka bez riepām paliksi, bet tāpēc jau šoseju
par service nemainīsim.

Lauris

2016. gada 14. marts 13:28 Vitaly Bolshakov <v.bolshak...@gmail.com>
rakstīja: