Maps.me "bookmarks" var pievienot arī brīvā vietā (uz ielas, mežā, ūdeņos
u.c.) ar ilgāku spiedienu uz ekrāna izvēlētajā vietā. Grūtāk ir, ja tuvumā
jau ir iezīmēts kāds POI punkts vai ēka, tad gan bookmarks centīsies
"pielipt" pie šī punkta. Es, kartējot, gar ēkām uz ielas šādi lieku
piezīmes, kuras pēc tam ievadu OSM.

Cieņā
Jānis Skudra

2016. gada 3. septembris 19:03 Rihards <ric...@nakts.net> rakstīja: